Free mobile phones, gaming consoles and more from Xpango
Free mobile phones, gaming consoles and more from Xpango
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Free mobile phones, gaming consoles and more from Xpango و آدرس lift.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





javahermarket

xpango یک سایت تبلیغاتی معتبر است که در آمد خود را از این روش بدست می آورد تنها تفاوت یا  تنها برتری  xpango  به دیگر سایت های تبلیغاتی ، ارسال رایگان محصول مورد نظر شما به صورت کاملا ریگان درب منزل می باشد.

اما چطور؟؟....

سایت های معتبر ،برند های معروف،کارخانجات،کمپانی های فیلم سازی و بازی سازی یا هر شخص حقوقی و حقیقی که تمایل داشته باشد تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهد به  xpango رفته و در خواست تبلیغ خود را  در عوض وجه نقد یا محصولات تولیدی خود آن شرکت ثبت می کند،برای تسریع در عمل تبلیغات شرکت Xpango  از مردم دعوت به همکاری نموده و بسته به میزان فعالیت هر شخص، حقوقی (پورسانتی) را برای او در نظر می گیرد .

تا اینجا کار همانند دیگر شرکت های تبلیغاتی و حتی کلیکی داخلی پیشرفته است اما در xpango یک تفاوت چشم گیر وجود دارد،کارمزد شما و یا حقوق دریافتی شما وجه نقد نیست بلکه کالایی میباشد که شما در قرار داد با این شرکت لحاظ کردید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 9 / 11 / 1392برچسب:, ] [ 11:56 AM ] [ omid ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

بالا رفتن قیمت دلار و ارز ،تحریم های وارد شده به کشور و بی ارزش شدن ریال در بازار جهانی وضعیت نابسامانی را بوجود آورده که یکی از پیامد های آن پایین آمدن قدرت خرید افراد یا صرف نظر از هزینه های غیر ضروری بوده است. در این شراط بدست آوردن وسیله مورد نظر بدون پرداخت حتی 10 شاهی امری است دل چسب که از خوردن آب سرد در صحرای گوانتاناما گوارا تر بود و جیگر شما را جلا خواهد داد.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 1176
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools

javahermarket

  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ